Terug

Topkwaliteit en betaalbare lijsten en verf sinds 1980

Contact

Informatie & prijsberekingen

Heb je een vraag over bijvoorbeeld levertijd,voorraad of heb je een prijsberekening nodig? Stuur ons een bericht door het contactformulier in te vullen en we zullen zo snel mogelijk reageren! Het is voor ons makkelijker als je eventueel je adres/factuurgegevens erbij vermeld, hierdoor kunnen wij indien de aanvraag wordt omgezet in een bestelling sneller de bestelling in ons systeem zetten.

 

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Lijsten productie & verzending bestellingen

1.1 Op welke dag wordt mijn order opgehaald door de pakketdienst?

Op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag haalt GLS pakketten bij ons op. Als jouw bestelling op een van deze dagen klaar is dan zal hij meegenomen worden en dan krijg je hier een track & trace code van. De pakketdienst die wij inzetten voor grote en kwetsbare maten komt helaas tegenwoordig maar op woensdag en vrijdag de pakketten ophalen, deze hebben doorgaans een levertijd van 1-2 dagen.

De gemiddelde levertijd van GLS en de pakketdienst voor grote maten is 1-2 dagen. Zodra het pakket bij een pakketdienst is hebben wij helaas geen invloed meer op de levertijd/dag dat het bezorgd gaat worden.

1.2 Ik heb een grote order geplaatst. Wat is de levertijd?

Zodra je een grotere bestelling plaatst dan is de kans groot dat er wat lijsten van deze order nog gemaakt moet worden, het is voor ons lastig om elke lijst die op de webshop staat op voorraad te houden. Hierdoor gaat de levertijd omhoog met een paar dagen.

1.3 Werken jullie orders op volgorde af?

Wij proberen erop te letten dat orders die wat ouder zijn voorrang krijgen, dat gezegd te hebbende gaat onze voorkeur uit om in 'batches' te werken. Dit betekent dat als er lijsten niet op voorraad zijn uit jouw bestelling dat wij deze per model/kleur maken. We verzamelen dan bijvoorbeeld alle lijsten met een blanke tint en maken deze achter elkaar, dit werkt voor ons het meest efficiënt.

1.4 Ik wil iets toevoegen aan mijn bestelling, kan dat nog?

Ook al wij dit natuurlijk het liefste goed voor jou regelen is dit in de praktijk vaak lastig. Wij werken op twee verschillende locaties door elkaar, onze winkel/lijstenmakerij en onze productie/webshop afdeling. Wij kunnen daardoor niet de aandacht hieraan besteden die we zouden willen.

De methode die wij hanteren; als je een tweede bestelling plaatst terwijl de eerste nog niet verstuurd is kun je een opmerking plaatsten bij het opmerking veld op de laatste pagina. Als het lukt om het samen te verpakken dan storten wij het verschil in verzendkosten terug, mocht het niet lukken dan worden het simpelweg twee losse bestellingen die wij los van elkaar verwerken. Je ontvangt dan geen verzendkosten terug.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »